اسلایدر

ساده ترین راه ضد عفونی مسواک
 
همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه
دانلود,عـکس,آهنگ,آموزش,اخبار,دانشگاه,بیوگرافی,علمی,برنامه,سرگرمی,مطالب جالب

 

آلودگی مسواک باعث عفونت لثه می شود.دکتر ماندانا پرتوی، اندودونتیست در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به این که مسواک آلوده عامل ایجاد کننده عفونت های دهانی است گفت: حفظ رطوبت و حضور ماده آلی موجود در دهان باعث رشد میکروارگانیسم ها در مسواک می شود.

این اندودونتیست در ادامه افزود: آلودگی مسواک باعث ایجاد عفونت های لثه می شود که اغلب این آلودگی از طریق حشرات منتقل می شود.وی با تاکید بر اهمیت ضد عفونی مسواک ها در پیشگیری از عفونت های دهانی گفت: باید مسواک پس از شستن دندان ها به مدت حداقل 30 ثانیه در زیر آب جاری شستشو شود از قرار دادن درپوش بر روی مسواک پرهیز شود.

دکتر پرتوی، یادآور شد: قرار دادن مسواک در محلول دهانشویه کلر هگزیدین .02 درصد به مدت 12 ساعت موجب ضدعفونی کردن مسواک می شود.این دندانپزشک گفت: به علت عملکرد وسیع الطیف این دهانشویه، می توان از آن هر دو هفته یک بار برای ضد عفونی کردن مسواک استفاده کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
پنج شنبه 26 مرداد 1391برچسب:, :: 22:34
mahnaz

درباره وبلاگ


سلام به دوستان گلم.امیدوارم وبلاگم براتون مفید باشه.و با نظرات سازنده خودتون در بهتر شدن وبلاگم منو یاری کنید.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه و آدرس helpland.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.